Op donderdag 28 mei organiseert Vereniging Oud ‘s-Gravenzande weer een inloop/contactmiddag.
Voor het onderwerp over de maand mei komt dhr. Wim van Wensveen langs met een aantal films uit zijn rijke filmarchief o.a. een film van de gebroeders Jan en Frits Gieselbach
Natuurlijk mag men ook langskomen met foto’s en documenten over de historie van ‘s-Gravenzande.
Tijd: 14.30 uur tot ca. 16.30 uur.
De locatie van de contactmiddag is deze maand: Bibliotheek ’s-Gravenzande, Zandeveltplein 26 in ‘s-Gravenzande
Iedereen is van harte welkom!

Geef een reactie